Thursday, 25 June 2026

A DAY TO REMEMBER…

 Van Jönnkoping tussen de twee grootste meren richting Õrebro, was leerzaam.

Allereerst wilde ik wat boodschapjes doen, maar werd daarvoor de stad ingestuurd, aldaar bleek dat de supermarkt en parkeergarage heeft waar ik niet in kan! Kleinere supermarkten hadden parkeer restricties: max 1 TIM ? Een uur dus, maar wel even inchecken, maar dat lukte zelfs deze behulpzame Zweden niet!  Verplicht doorgereden op zoek naar kleinere supermarkten km, km, km, Uiteindelijk op zoek naar een parkeerplaats en dat waren allemaal badplaatsen die ondanks de frisser wind, volop benut werden. De Zweden houden wel van een frisse duik. Dus wederom km, km, km. Want de bevolking tussen deze twee meren wonen dan ook allemaal dicht bij het water en zijn al deze badplaatsen druk bezocht, vanwege het weer? of hebben ze een vakantie periode? Want druk, druk, druk. Bijna 250km gereden en toen was ik t zat. Deze plek ook druk bezocht maar niet zo immens groot en dicht bij het water, vanochtend vroeg was ik niet de eerste! Onderweg ook nog een tweedehands winkel aangetroffen, dat die hier ook in de mode zijn had ik niet






Dat ziet er zo uit: 

Different Lakes All Over The verwacht…

No comments: