In Västerãs GAZ bijgevuld. Dat is hiet compleet gescheiden van de tankstations en is ook een stuk duurder dan normaal, maar beter te duur als niet te koop. Wie zei dat ook alweer! Pa.
Diesel volgetankt en het fust naar de LIDL gebracht, dus startklaar voor het weekend. Upsala en Stockholm rechts laten liggen en hop naar het natuurreservaat van en in SCANDINAVIE. Zoek maar op. Dit is een water overstromings gebiet met meerdere kreken die af en toe bij elkaar komen. Heb geprobeerd eromheen te fietsen maar dat wordt lastig, ik vermoed vandaag nog door te rijden naar Gävle aan de zee. Zwemmen zweten en fietsen.
No comments:
Post a Comment